Velkommen til Gallo Skolen

Ny kursusperiode på Gallo Skolen

Den nye kursusperiode begynder tirsdag den 2. januar 2024.

Klik på linket her:   GalloSkolens kurser forår 2024

Kursusprogrammet er fremlagt i lokalerne. Tilmeldingen er startet. Ring eller skriv til os hvis du gerne vil på et nyt hold eller hvis du gerne vil fortsætte.

"Er du vild med at strikke, eller vil du gerne lære det?"

Nyt strikkekursus begynder onsdag den 3. januar 2024.

Klik på linket her:   Mere om strikkekurset

Tidlige julegaver til Gallo Skolen

Vi har haft nogle gode dage med bevillinger fra forskellige fonde:

1. Gl Skanderborg Fonden har bevilliget kr. 50.000,- til keramiklokalet, ny ovn og drejebænk.

gl.skanderborg

2. Fijoloca Fonden har bevilliget kr. 40.000,- til fælles oplevelser for alle på skolen,
    til 3 udflugter og et havearrangement med musik.
  • Middelfart Sparekasse har bevilliget kr. 10.000,- til brug i keramiklokalet.

Skolen-web

Tusind tak til fondene for den støtte, som er blevet bevilliget.En støtte som forbedrer faciliteterne i keramik, et fag der er stor interesse for (og venteliste til!). Det betyder også at vi kan give flere mulighed for deltagelse i dette fag.Vi får desuden mulighed for 4 fællesoplevelser i 2024, som vi kan glæde os til.

Gallo Skolen

Skolen-web

Gallo Skolen er en kreativ skole. Vi har bl.a. kurser i tegning, maleri, grafik, keramik, glas, tekstil/collage, rytmisk sammenspil, kor, skriveværksted, billedanalyse og kunsthistorie. Skolen henvender sig til mennesker med psykisk sårbarhed eller stress, og undervisningen foregår på små hold i en inspirerende og tryg atmosfære. Se også Gallo Skolens facebook side
ap15nom