Om Gallo Skolen

Gallo Skolen tilbyder undervisning i kreative fag. Skolen henvender sig til mennesker med psykisk sårbarhed eller stress og arrangerer særligt tilrettelagt undervisning på små hold under Folkeoplysningsloven.

Der kræves ikke særlige forudsætninger for at deltage. I de fleste tilfælde vil deltagerne arbejde individuelt, men fælles gennemgang af et undervisningsområde kan forekomme. Vigtigst i alle fagene er det, at den enkelte deltager får faglig arbejdserfaring og personligt kan føle tilfredshed og oparbejde selvtillid ved at udvikle sig kreativt.

Til skolen er der tilknyttet en veluddannet og aktiv lærerkreds, som ud over at være faglig kompetent, også har indsigt i og forståelse for skolens målgruppe.

Gallo Skolen har fire undervisningskvartaler om året med start i januar, april, august og oktober. Hertil kommer weekendkurser samt kurser i dagene omkring ferie og helligdage. Der afholdes også debatskabende arrangementer.

En lektion er på 50 min. inkl. 5 min. pause.

Alle er velkommen til at ringe for at aftale tid til besøg og vejledning i valg af fag.

Gallo Skolen er medlem af Dansk Oplysningsforbund.

Kursusgebyr og materialer betales ved tilmelding eller efter aftale. Priser for de enkelte kurser oplyses ved henvendelse til kontoret og her på hjemmesiden.